Реєстрація
 

Спеціально для спамерів, флудерів стоворено форум  https://floods.pp.ua 
Special forum for spammers and flooders was created here  https://floods.pp.uaПриймаю замовлення на виготовлення магазинів, перенесення на більш нові версії опенкарта

UAshop Український opencart



Автор Гілка: Пошукова оптимізація  (Прочитано 13971 раз)

0 Користувачів та 1 Гість читають гілку.

MOLFAR

  • Administrator
  • Зареєстровані
  • *****
  • дописів: 22
  • Karma: +0/-0
  • Великий начальник
    • Про користувача
    • UAshop - Український opencart
Пошукова оптимізація
« : жовтень 19, 2018, 07:49:55 AM »
Пошукова оптимізація (англ. Search engine optimization, SEO) - комплекс заходів щодо внутрішньої і зовнішньої оптимізації для підняття позицій сайту в результатах видачі пошукових систем по певних запитах користувачів, з метою збільшення мережевого трафіку (для інформаційних ресурсів) і потенційних клієнтів (для комерційних ресурсів ) і подальшої монетизації (отримання доходу) цього трафіку.

Звичайно чим вище позиція сайту в результатах пошуку, тим більше зацікавлених відвідувачів переходить на нього з пошукових систем. При аналізі ефективності пошукової оптимізації оцінюється вартість цільового відвідувача з урахуванням часу виведення сайту на зазначені позиції і конверсії сайту.

<H3> Основні напрямки пошукового просування </ h3>

Пошукові системи враховують безліч внутрішніх і зовнішніх параметрів сайту при обчисленні його релевантності (ступені відповідності введеному запиту):

 - щільність ключових слів (складні алгоритми сучасних пошукових систем дозволяють проводити семантичний аналіз тексту, щоб відсіяти пошуковий спам, в якому ключове слово зустрічається дуже часто (терм. Сленг «нудота»);
 - індекс цитування сайту ( «ДЦ»), що залежить від кількості і авторитетності веб-ресурсів, що посилаються на даний сайт; багатьма пошукачами не враховуються взаємні посилання (один на одного). Найчастіше також важливо, щоб посилання були з сайтів тієї ж тематики, що і оптимізується сайт - тематичний індекс цитування (тІЦ);
 - водність тексту - показник, що визначає наявність малозначущих слів, які не несуть ніякої корисної інформації і служать для розведення тексту (стоп-слова);
 - поведінкові фактори (внутрішні) - ряд всіляких дій користувачів, які вони можуть зробити на сайті: вхід, перегляд сторінок, кліки на посилання в тексті, меню.

На липень 2017 відомо 200 чинників ранжирування google, але швидше за все пошукова система google використовує набагато більше [джерело не вказано 148 днів].

Всі фактори, що впливають на положення сайту у видачі пошукової системи, можна розбити на зовнішні і внутрішні. До внутрішньої оптимізації (що стосується виключно внутрішньої системи сайту) відноситься робота, спрямована на загальне підвищення якості сайту, користі, яку він приносить відвідувачеві. Сюди можна віднести роботу над структурою проекту, над полегшенням сприйняття контенту і безпосередньо над якістю цього контенту. Значення загальної кількості таких факторів в більшості джерел коливається в районі 200. Функціональний підхід до пошукової оптимізації, спрямований на підгонку певних чинників до їх цільовим значенням, відійшов в минуле у зв'язку з ускладненням алгоритмів пошукових систем - вартість «балансування» десятків чинників багаторазово перевищує вартість створення спочатку якісного ресурсу.

Внутрішня оптимізація включає в себе роботу з заголовками сторінки, які містяться в коді з тегами, написом, яка висвічується на вкладці браузера - Title, і створенням унікального тексту на цих же сторінках. Також важливо приділити увагу мета-тегу description, оскільки саме його користувач найчастіше бачить під url сайту в пошуковій видачі.

<H3> Методи зовнішньої пошукової оптимізації: </ h3>

    Реєстрація в самостійних каталогах. Вона може здійснюватися вручну, або за допомогою спеціальних ресурсів;
    Реєстрація в каталогах пошукових систем таких як: Яндекс. Каталог, Рамблер / Топ100, каталог Yahoo і інші;
   список доменів тиц
    Обмін посиланнями. Існують кілька способів обміну - прямий, кільцевої, односторонній (покупка посилань);
    Реєстрація в сервісах: Google Мій Бізнес і Яндекс. довідник;
    Розміщення статей ( «гостьові пости», публікація в ЗМІ);
    Соціальні мережі;
    Прес-релізи;
    Крауд-маркетинг;
    Створення і ведення блогів;
    Створення мережі сайтів ( «сателіти»), які використовуються для збільшення кількості згадок і посилань в пошуковій видачі. Даний метод просування сайтів відноситься до «чорних». Пошукові системи не радять використовувати подібні методи оптимізації та можуть прийняти санкції відносно таких сайтів.

Особа, яка проводить роботу по оптимізації веб-сайтів, називається оптимізатор або SEO-спеціаліст.

Джерело: ru.wikipedia.org/wiki/Поисковая_оптимизация
« Змінено: жовтень 20, 2018, 09:19:21 AM від MOLFAR »

Warnerswelm

  • Зареєстровані
  • *
  • дописів: 3
  • Karma: +0/-0
    • Про користувача
Пошукова оптимізація
« Відповідей #1 : січень 14, 2019, 09:47:45 PM »
Поясніть хтось таке питання: на іноземних сайтах з топ 10 кора переглянула не має виконаних вимог щодо контенту. Не зустріла жодного інт-маг де є статті до розділів, описи товару в мінімум 250 символів, обмеження в назві товару в кількості слів максимум 9шт, оглядових статтей і так далі, але сайти ранжуються чудовов, пошукові роботи їх виводять в топи. Це просто в нас така індустрія заробляння на розкрутці, на сео-оптимізації, чи як???